Die Bedeutung relationaler Faktoren fuer den IT-Wertbeitrag: Eine Studie unter den groessten 1.500 US-Banken

Creators: Beimborn, Daniel and Joachim, Nils and Schlosser, Frank and Wagner, Heinz-Theo and Weitzel, Tim
Title: Die Bedeutung relationaler Faktoren fuer den IT-Wertbeitrag: Eine Studie unter den groessten 1.500 US-Banken
Item Type: Conference or Workshop Item
Event Title: (Proceedings of the) 10th International Conference on Wirtschaftsinformatik (WI)
Event Location: Zürich, Switzerland
Event Dates: February, 16 - 18, 2011
Projects: CROSS
Additional Information: Conference Proceedings; Vol.1
Date: 2011
Divisions: Informationsmanagement
Forthcoming: No
Language: German
Citation:

Beimborn, Daniel and Joachim, Nils and Schlosser, Frank and Wagner, Heinz-Theo and Weitzel, Tim (2011) Die Bedeutung relationaler Faktoren fuer den IT-Wertbeitrag: Eine Studie unter den groessten 1.500 US-Banken. In: (Proceedings of the) 10th International Conference on Wirtschaftsinformatik (WI), February, 16 - 18, 2011, Zürich, Switzerland. ISBN 9781446792339

Actions for admins (login required)

View Item in edit mode View Item in edit mode