Items where Author is "[4] Wunder, T."

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 4.

Article

[4] Wunder, T. (2005) New Strategy Alignment in Multinational Corporations. Strategic Finance, 87 (5). pp. 35-41.

[4] Wunder, T. (2002) Balanced Scorecard. Denkkorridor für die Klärung und Umsetzung von Strategien. Gesellschaft für Produktionsmanagement Magazin (GfPM). p. 8.

Conference or Workshop Item

[4] Wunder, T. (2009) Topic: Navigating Through the Downturn and How to End Up Among the Winners, Preliminary Results of the Benchmarking Survey “Navigator". (together with M. Mueller). In: GACC Annual General Meeting, May 1-2 2009, Charleston, SC (USA).

Book Section

[4] Wunder, T. (2015) Strategy Maps als Kommunikationsinstrument. Strategien für Mitarbeiter und Stakeholder klären, beschreiben und abgleichen. In: Toolkit - Managementinstrumente für die Praxis. Strategie & Leadership, Organisation & Change Management, Projekt- & Prozessmanagement. Schäffer-Poeschel (ed. Zeitschrift für Führung + Organisation), pp. 75-86.