Items where Author is "Barz, Michael"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Book Section
Number of items: 4.

Book Section

Kracklauer, Alexander H. and Mills, Daniel Q. and Seifert, Dirk and Barz, Michael (2003) The Integration of Supply Chain Management and Customer Relationship Management. In: Collaborative Customer Relationship Management - Taking CRM to the Next Level. New York: eds. Kracklauer, A.H. / Mills, D.Q. / Seifert, D., pp. 57-69. ISBN 3540002278

Kracklauer, Alexander H. and Barz, Michael (2002) Erfolgsmessung im CRM. Kriterien und Methoden in der Erfolgsmessung. In: Effiziente Kundenbindung mit CRM. Wie Procter & Gamble, Henkel und Kraft mit ihren Marken Kundenbeziehungen gestalten (eds: Seifert, D. u.a.). Bonn: Galileo Press, pp. 131-152. ISBN 3898422461

Kracklauer, Alexander H. and Mills, Daniel Q. and Seifert, Dirk and Barz, Michael and Warmbrunn, Niko (2002) Kooperatives Kundenmanagement: Gemeinsam gewinnen im Markt. In: Kooperatives Kundenmanagement - Wertschöpfungspartnerschaften als Basis erfolgreichen Kundenmanagements. Wiesbaden: eds. Kracklauer, A.H. / Mills, D.Q. / Seifert, D., pp. 21-84. ISBN 3409119914

Kracklauer, Alexander H. and Barz, Michael and Seifert, Dirk (2000) Online-Marketing-Controlling. In: Handbuch Marketing-Controlling. 2. Aufl.Berlin: eds. Zerres, M., pp. 581-602. ISBN 9783540678137