Items where Author is "Mahle, Irene"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article | Book
Number of items: 5.

Article

Detzel, Raphael and Mahle, Irene and Pätzmann, Jens U. (2016) The Connection between Service Design and Brand Loyalty. Markenbrand : Zeitschrift für Markenstrategie (5). pp. 57-65. ISSN 2195-4933

Wenzel, Peter and Mahle, Irene and Pätzmann, Jens U. (2016) Streaming Services & Service Design. Markenbrand : Zeitschrift für Markenstrategie (5). pp. 20-32. ISSN 2195-4933

Nusser, Stefanie and Mahle, Irene and Pätzmann, Jens U. (2015) How Social Commerce Communication can support Brand Loyalty. Markenbrand : Zeitschrift für Markenstrategie (4). pp. 48-57. ISSN 2195-4933

Biermann, N. and Mahle, Irene and Pätzmann, Jens U. (2015) Place Branding in Baden-Württemberg. Markenbrand : Zeitschrift für Markenstrategie (4). pp. 10-19. ISSN 2195-4933

Book

Mahle, Irene (2016) Digitale Bezahlinhalte im World Wide Web als Geschäftsmodell. Eine quantitative Befragung der ePaper-Abonnenten von Stuttgarter Zeitung und Stuttgarter Nachrichten. Baden-Baden: Nomos.