Items where Author is "Mills, Daniel Q."

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 14.

Article or issue of a publication series

Kracklauer, Alexander H. and Mills, Daniel Q. and Leyk, Michael and Ruebke, Stefan and Seifert, Dirk (2002) Was dem Handel aus der Krise hilft. Harvard Business Manager, 24 (4). pp. 98-106. ISSN 0945-6570

Kracklauer, Alexander H. and Mills, Daniel Q. and Seifert, Dirk (2002) Collaborative Customer Relationship Management. MARKEting : Zeitschrift für Theorie und Praxis der Markenführung, 3. ISSN 1618-4564

Kracklauer, Alexander H. and Mills, Daniel Q. and Passenheim, Olaf and Seifert, Dirk (2001) Online-Marketing-Controlling: Neue Wege in der Erfolgsmessung von Marketingmaßnahmen. Der Markt - International Journal of Marketing, 40. pp. 151-158. ISSN 1867-8882

Book

Kracklauer, Alexander H. and Mills, Daniel Q. and Seifert, Dirk, eds. (2004) Collaborative Customer Relationship Management - Taking CRM to the Next Level. Berlin (u.a.): Springer. ISBN 3540002278

Book Section

Kracklauer, Alexander H. and Mills, Daniel Q. and Seifert, Dirk (2003) Collaborative Customer Relationship Management (CCRM). In: Collaborative Customer Relationship Management - Taking CRM to the Next Level / Kracklauer, Alexander H. et al. (Eds). New York: Springer, pp. 25-45. ISBN 3540002278

Kracklauer, Alexander H. and Mills, Daniel Q. and Seifert, Dirk (2003) Collaborative Customer Relationship Management - A New Way to Boost CRM. In: Applied Marketing : anwendungsorientierte Marketingwissenschaft der deutschen Fachhochschulen / Kamenz, Uwe (Hrsg.). Heidelberg: Springer, pp. 85-94. ISBN 9783540012528

Kracklauer, Alexander H. and Mills, Daniel Q. and Seifert, Dirk (2003) Customer Management as the Origin of Collaborative Customer Relationship Management. In: Collaborative Customer Relationship Management - Taking CRM to the Next Level / Kracklauer, Alexander H. et al. (Eds). New York: Springer, pp. 3-6. ISBN 3540002278

Kracklauer, Alexander H. and Mills, Daniel Q. and Seifert, Dirk and Barz, Michael (2003) The Integration of Supply Chain Management and Customer Relationship Management. In: Collaborative Customer Relationship Management - Taking CRM to the Next Level / Kracklauer, Alexander H. et al. (Eds). New York: Springer, pp. 57-69. ISBN 3540002278

Kracklauer, Alexander H. and Mills, Daniel Q. and Seifert, Dirk and Leyk, Michael and Ruebke, Stefan (2003) New Ways of Category Management. In: Collaborative Customer Relationship Management - Taking CRM to the Next Level / Kracklauer, Alexander H. et al. (Eds). New York: Springer, pp. 217-228. ISBN 3540002278

Kracklauer, Alexander H. and Mills, Daniel Q. and Seifert, Dirk (2002) Das Konzept des Kundenmanagements als Ausgangspunkt für das Kooperative Kundenmanagement. In: Kooperatives Kundenmanagement - Wertschöpfungspartnerschaften als Basis erfolgreichen Kundenmanagements / Kracklauer, Alexander H. u.a. (Hrsg.). Wiesbaden: Gabler, pp. 15-20. ISBN 3409119914

Kracklauer, Alexander H. and Mills, Daniel Q. and Seifert, Dirk (2002) Kooperatives Kundenmanagement - Wertschöpfungspartnerschaften als Basis erfolgreichen Kundenmanagements. In: Marketingreport 2002/2003 / Hoffmann, Christian u.a. (Hrsg.). Göttingen: Business Village.

Kracklauer, Alexander H. and Mills, Daniel Q. and Seifert, Dirk and Barz, Michael and Warmbrunn, Niko (2002) Kooperatives Kundenmanagement: Gemeinsam gewinnen im Markt. In: Kooperatives Kundenmanagement - Wertschöpfungspartnerschaften als Basis erfolgreichen Kundenmanagements / Kracklauer, Alexander H. u.a. (Hrsg.). Wiesbaden: Gabler, pp. 21-84. ISBN 3409119914

Kracklauer, Alexander H. and Mills, Daniel Q. and Seifert, Dirk and Leyk, Michael and Ruebke, Stefan (2002) Neue Wege des Category Management. In: Kooperatives Kundenmanagement - Wertschöpfungspartnerschaften als Basis erfolgreichen Kundenmanagements / Kracklauer, Alexander H. u.a. (Hrsg.). Wiesbaden: Gabler, pp. 230-247. ISBN 9783409119917

Kracklauer, Alexander H. and Mills, Daniel Q. and Seifert, Dirk (2002) Und jetzt? Perspektiven für die Kooperation. In: Kooperatives Kundenmanagement - Wertschöpfungspartnerschaften als Basis erfolgreichen Kundenmanagements / Kracklauer, Alexander H. u.a. (Hrsg.). Wiesbaden: Gabler, pp. 307-314. ISBN 9783409119917