Items where Division is "Wirtschaftswissenschaften" and Year is 2003

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: D | F | J | K | P | S
Number of items: 24.

D

David, Ulrich and Prenzler, Carsten (2003) Gestaltung von Controllerbereichen – Fallstudien in deutschen Unternehmen. In: Empirische Controllingforschung (eds. Weber, Jürgen / Kunz, Jennifer). Gabler, Wiesbaden, pp. 321-358.

F

Feser, Uta M. (2003) Beiträge zum Kostenmanagement im Krankenhaus. Regensburger psychiatrische Schriften.

Feser, Uta M. (2003) Controlling im Krankenhaus. In: Krankenhausmanagement für Ärztinnen und Ärzte. ecomed - Verlag, Landsberg, pp. 1-36. ISBN 3609201363

Fuchs, M. and Walder, B. (2003) Hochschulforum der Internationalen Tourismusbörse (ITB). In: Kundenmanagement als Erfolgsfaktor. Grundlagen des Tourismusmarketing (eds. Hinterhuber, H.; Pechlaner, H.; Kaiser, M.; Matzler, K.). Erich Schmidt, Berlin, pp. 131-161.

J

Jakob, Klaus and Wohlert, Dirk (2003) MaK – was sich alles ändert. Gabler Bankmagazin.

K

Kracklauer, Alexander H. (2003) "Die Spieltheorie als Ausgangspunkt für das strategische Vertriebsmanagement.". Marketing.

Kracklauer, Alexander H. (2003) "Spielend kooperieren.". acquisa.

Kracklauer, Alexander H. and Mills, Daniel Q. and Seifert, Dirk (2003) Collaborative Customer Relationship Management (CCRM). In: Collaborative Customer Relationship Management - Taking CRM to the Next Level. eds. Kracklauer, A.H. / Mills, D.Q. / Seifert, D., New York, pp. 25-45.

Kracklauer, Alexander H. and Mills, Daniel Q. and Seifert, Dirk (2003) Collaborative Customer Relationship Management - A New Way to Boost CRM. In: Applied Marketing - anwendungsorientierte Marketingwissenschaft der deutschen Fachhochschulen. eds. Kamenz, U., Heidelberg, pp. 85-94.

Kracklauer, Alexander H. and Mills, Daniel Q. and Seifert, Dirk (2003) Customer Management as the Origin of Collaborative Customer Relationship Management. In: Collaborative Customer Relationship Management - Taking CRM to the Next Level. eds. Kracklauer, A.H. / Mills, D.Q. / Seifert, D., New York, pp. 3-6.

Kracklauer, Alexander H. and Mills, Daniel Q. and Seifert, Dirk and Barz, Michael (2003) The Integration of Supply Chain Management and Customer Relationship Management. In: Collaborative Customer Relationship Management - Taking CRM to the Next Level. eds. Kracklauer, A.H. / Mills, D.Q. / Seifert, D., New York, pp. 57-69.

Kracklauer, Alexander H. and Mills, Daniel Q. and Seifert, Dirk and Leyk, Michael and Ruebke, Stefan (2003) New Ways of Category Management. In: Collaborative Customer Relationship Management - Taking CRM to the Next Level. eds. Kracklauer, A.H. / Mills, D.Q. / Seifert, D., New York, pp. 217-228.

Kracklauer, Alexander H. and Warmbrunn, Niko (2003) Case Study. Implementation of Collaborative Customer Relationship Management at Procter & Gamble. In: Collaborative Customer Relationship Management - Taking CRM to the Next Level. eds. Kracklauer, A.H. / Mills, D.Q. / Seifert, D., New York, pp. 46-56.

P

Prenzler, Carsten (2003) Längsschnittstudien der Controlleraufgaben. In: Zur Zukunft der Controllingforschung (eds. Weber, Jürgen / Hirsch, Bernhard ). Gabler, pp. 267-286.

Pätzmann, Jens U. (2003) Die PAKT-Methodik - ein spieltheoretischer Ansatz für die strategische Markenführung. In: Applied Marketing - anwendungsorientierte Marketingwissenschaft der deutschen Fachhochschulen. Kamenz, U. (ed.), Heidelberg.

Pätzmann, Jens U. (2003) "Innovationsschub - Bahnbrechende Ideen mit Hilfe von Kunden.". DIREKT Marketing.

Pätzmann, Jens U. (2003) Instant Marketing. Die 50 besten Marketing- und Vertriebskonzepte. Gabal, Offenbach.

Pätzmann, Jens U. (2003) "Schutz vor Produkt- und Markenpiraterie.". MARKEting.

Pätzmann, Jens U. (2003) "Spieltheorie für Markenstrategen.". absatzwirtschaft.

Pätzmann, Jens U. (2003) "Wie gut ist Ihr Service? Fünf Prinzipien zur Optimierung.". DIREKT Marketing.

Pätzmann, Jens U. and Wörz, S. (2003) "Wann Co-Branding funktioniert und wann nicht.". MARKEting.

S

Schmitz, Johannes (2003) Roles of Supplier Performance Measurement in Automotive Industry. Dissertation thesis, University of Cambridge, Institute for Manufacturing, Department of Engineering.

Schmitz, Johannes and Platts, K.W. (2003) Functions of Supplier Performance Measurement – A Conceptual Framework for Analysis and System Design. In: EUROMA & POMS Joint International Conference, June 16-18, Lake Como.

Schmitz, Johannes and Platts, K.W. (2003) Roles of Supplier Performance Measurement. Management Decision, 41 (8). pp. 711-721.