Items where Division is "Wirtschaftswissenschaften" and Year is 2019

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: D | H | K | M | P | W
Number of items: 8.

D

Dannenmann, Barbara and Kracklauer, Alexander H. and Rasche, Christoph (2019) Designing a Virtual Reality Negotiation Training Innovation with Creativity Methods. In: The 2nd International Conference on Economics, Management and Technology (IEMT2019), 19.-21. November 2019, Neu-Ulm, Germany (University of Applied Sciences), p. 24.

H

Herrmann, Emanuel and Kunze, Oliver (2019) Facility Location Problems in City Crowd Logistics. In: Urban Mobility - Shaping the Future Together mobil TUM 2018 - International Scientific Conference on Mobility and Transport (ed. Antoniou, Constantinos u.a.). Transportation Research Procedia 2019, 41 . Elsevier, pp. 117-134.

K

Kunze, Oliver and Herrmann, Emanuel (2019) City Crowd Logistics Processes. Working Paper, 41, Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Neu-Ulm.

M

Marz, Martin (2019) "Mut machen" ist nicht unterscheidungskräftig. Gewerblicher Rechtsschutz und Urheberrecht / GRUR-Prax - Praxis im Immaterialgüter- und Wettbewerbsrecht, 11 (7). p. 163. ISSN 1869-3849

P

Pätzmann, Jens U. (2019) Warum die Star-Wars-Trilogie Einfluss auf die Markenführung hat. Absatzwirtschaft (1/2). pp. 72-73. ISSN 0001-3374

Pätzmann, Jens U. and Busch, Anja (2019) Storytelling mit Archetypen : Video-Geschichten für das Content Marketing selbst entwickeln (essentials). Springer Gabler, Wiesbaden. ISBN 978-3658268473

W

Wohlert, Dirk (2019) Das Kreditwesengesetz und die MaRisk. In: Gesamtbanksteuerung in der Revisionspraxis (eds. Geiersbach, K./Prasser, S.). Deutscher Sparkassenverlag, pp. 149-179. ISBN 9783093120589

Wunder, Thomas (2019) Rethinking strategic Management : sustainable strategizing for positive impact. Springer Nature Switzerland, Cham. ISBN 9783030060121